ΚΑΛΑΜΠΑΚΙ ΔΡΑΜΑΣ

ΚΑΛΑΜΠΑΚΙ  ΔΡΑΜΑΣ
ΑΕΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙ ΔΡΑΜΑΣ

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Τι είναι το 112- ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ...ΟΛΟΙ !!!





Τι εξασφαλίζει ο σωτήριος αριθμός 112 για όλη την Ευρώπη.
Θεαματική αύξηση στις κλήσεις των πολιτών χρόνο με τον χρόνο

Ο αριθμός 112 είναι ο σωτήριος αριθμός για όλη την Ευρώπη και, σύμφωνα με τις Αρχές, εξασφαλίζει την παροχή άμεσης βοήθειας σε πολίτες που διατρέχουν οποιονδήποτε κίνδυνο, όπου και αν βρίσκονται, αφού η κλήση του είναι εφικτή ακόμα και από...

σημεία που δεν υπάρχει τηλεφωνικό δίκτυο.
Το υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, δίνει μεγάλη σημασία στην ενημέρωση των πολιτών για τις δυνατότητες του κοινού Ευρωπαϊκού Αριθμού Έκτακτης Ανάγκης
Όπως ανακοινώθηκε από την ΓΓΠΠ, κάθε χρόνο παρατηρείται θεαματική αύξηση στις κλήσεις πολιτών στον αριθμό 112, γεγονός που σημαίνει ότι έχει ήδη γίνει συνείδηση στον κόσμο, όπως το 199 της Πυροσβεστικής, ή το 166 του ΕΚΑΒ.
Το 2013, το τηλεφωνικό κέντρο του 112 στην Ελλάδα δέχθηκε συνολικά 2.866.794 κλήσεις.
Ο αριθμός των πολιτών που κάλεσαν το 112 για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, σύμφωνα με στοιχεία της ΓΓΠΠ, αυξήθηκε το 2013 κατά 50% και το 2012 κατά 36%. Συγκεκριμένα, το 2013, το 112 εξυπηρέτησε 35.451 περιστατικά έναντι 23.674, το 2012 και 15.104 το 2011. Αύξηση σημειώθηκε και στην ενεργοποίηση της διαδικασίας εντοπισμού θέσης καλούντος, με 118 περιπτώσεις το 2013, έναντι 95, το 2012 και 54, το 2011.
Το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της «Υπηρεσίας Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης 112» (ΥΚΕΑ 112) λειτουργεί για λογαριασμό της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, στις κεντρικές εγκαταστάσεις του ΟΤΕ και είναι στελεχωμένο με ειδικευμένους χειριστές σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Οι ειδικευμένοι χειριστές του κέντρου «112», απαντούν και εξυπηρετούν εξατομικευμένα στον πολίτη που καλεί και κινητοποιούν μία, δύο ή και περισσότερες, ανάλογα με το περιστατικό, υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης για να του προσφέρουν βοήθεια. Έτσι, σε περιστατικά που απαιτείται για παράδειγμα ταυτόχρονη ενεργοποίηση δυνάμεων της Πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ, ο πολίτης που βρίσκεται σε κίνδυνο δεν χρειάζεται να καλέσει και στους δύο ή περισσότερους αντίστοιχους αριθμούς έκτακτης ανάγκης: καλεί το 112 και ενεργοποιούνται ταυτόχρονα για να του προσφέρουν βοήθεια οι δύο ή περισσότερες υπηρεσίες.
Σε περιστατικά έκτακτης ανάγκης η κλήση στο «112», στην Ελλάδα:
      - Απαντά σε 9 δευτερόλεπτα.
      - Ηχογραφεί τη συνομιλία στη διάρκεια της κλήσης έκτακτης ανάγκης, για να γίνεται άμεση καταγραφή στοιχείων.
      - Ενεργοποιεί αυτόματα τη διαδικασία εντοπισμού θέσης καλούντος για να οδηγηθούν στον πολίτη που έχει ανάγκη οι Αρχές.
      - Συνδέει με το κέντρο ακόμα και αν το κινητό τηλέφωνο από το οποίο γίνεται η κλήση δεν έχει κάρτα SIM ή βρίσκεται εκτός δικτύου του.
      - Εξασφαλίζει πρόσβαση ακόμα και χωρίς τηλεκάρτα από δημόσιο τηλεφωνικό θάλαμο ή χωρίς ενεργή σύνδεση από σταθερό τηλέφωνο.
      - Δεν χρεώνει περιαγωγή σε άλλα εθνικά ή διεθνή δίκτυα, αν ο πολίτης που καλεί βρίσκεται εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
      - Απαντά στα ελληνικά, στα αγγλικά ή στα γαλλικά.
      - Ταυτίζεται με τον αριθμό «επείγουσας ανάγκης».
Σημειώνεται ότι το «112» είναι ο μοναδικός αριθμός έκτακτης ανάγκης που συνδέεται με δυνατότητα εντοπισμού γεωγραφικής θέσης καλούντος. Έτσι, εάν ένας πολίτης βρίσκεται σε κίνδυνο σε σημείο που του είναι άγνωστο ή σε περιοχή την οποία δεν μπορεί να προσδιορίσει γεωγραφικά, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να καλέσει το 112. Η διαδικασία εντοπισμού θέσης καλούντος ενεργοποιείται αυτόματα, οπότε, ακόμα και αν στη συνέχεια χάσει το σήμα του, εξαντληθεί η μπαταρία του τηλεφώνου του ή πάψει να είναι σε θέση να επικοινωνήσει με τις Αρχές, το σήμα κινδύνου έχει σταλεί. Οι Αρχές έχουν κινητοποιηθεί και έχουν ξεκινήσει την αναζήτησή του, για να του προσφέρουν βοήθεια.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι πολίτες μπορούν να επισκεφθούν τη νέα ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.civilprotection.gr και στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής www.112.eu.  Μπορούν επίσης να μοιραστούν τη δική τους εμπειρία από την κλήση του «112» ή των άλλων αριθμών επείγουσας ανάγκης, στο ειδικό πεδίο με τίτλο «καταγράψτε τη δική σας εμπειρία» που θα βρουν στο κεντρικό μενού της ιστοσελίδας της ΓΓΠΠ.



 www.olathessaloniki.com